Retourneren
Retourneren binnen Nederland (€ 1,95*) + -
Niet tevreden over jouw bestelde artikelen? Jammer! Je kunt deze binnen 30 dagen retourneren (kosten €1,95*) via een DHL servicepunt.
*Let op: Stuur je meer dan 3 artikelen retour, dan betaal je voor elk extra product dat je retour stuurt €0,95 extra, per artikel. Bijvoorbeeld: stuur je 5 artikelen retour, dan zijn de totale retourkosten €3,85 (1,95 + 0,95 + 0,95).
wat gebeurd er met mijn terugbetaling wanneer mijn bestelling onder de voorwaarden komt van de kosteloze verzending?
Als je een bestelling plaatst van minimaal €75 krijg je automatisch gratis verzending.
Let op: Wanneer je een product retourneert en het totaalbedrag van je bestelling komt daardoor onder de €75, vervalt de gratis verzending. De kosten voor jouw verzending worden dan alsnog in rekening gebracht.
Retourneren bij het Plutosport servicepunt in Ter Aar (€ 1,95*) + -
Je kunt je bestelling retourneren op ons servicepunt in Ter Aar. Meld je bestelling aan als retour via bovenstaande knop en lever deze vervolgens in op het servicepunt. Ons servicepunt is geopend op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur. Retourpakket afleveren bij Plutosport is alleen mogelijk als deze via het portaal van Returnista is aangemeld. Zonder aanmelding kunnen wij uw retour niet verwerken.
*Let op: Stuur je meer dan 3 artikelen retour, dan betaal je voor elk extra product dat je retour stuurt €0,95 extra, per artikel. Bijvoorbeeld: stuur je 5 artikelen retour, dan zijn de totale retourkosten €3,85 (1,95 + 0,95 + 0,95).
Pluto Sport Europe BV
Geerweg 46
2461 EB Ter Aar
T: 0172 - 820 420
Openingstijden Servicepunt:
Maandag | 09.00 - 18.00 |
Dinsdag | 09.00 - 18.00 |
Woensdag | 09.00 - 18.00 |
Donderdag | 09.00 - 18.00 |
Vrijdag | 09.00 - 18.00 |
Retourneren vanuit België + -
Niet tevreden over jouw bestelde artikelen? Jammer! Je kunt deze binnen 30 dagen retourneren (kosten €4,95) via een Bpost servicepunt.
Retour aanmelden voor BelgiëGarantievoorwaarden + -
Op elk artikel dat je bij Plutosport koopt geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat het product datgene moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. De precieze garantietermijn verschilt dus sterk per artikel. Vertoont jouw aankoop een gebrek? Neem dan contact met ons op via info@plutosport.nl en wij staan voor je klaar om met jou tot een oplossing te komen.